Komt er geen einde aan jouw To Do list?
Wacht niet langer en laat mij jou helpen!
Heb je ondersteuning nodig? Zit je hoofd vol? Weet je niet meer waar te beginnen? Ben je iedere week veel tijd kwijt met o.a. administratieve taken? Wil jij je focussen op wat je echt belangrijk vindt?
Wil je meer tijd spenderen aan de dingen die voor jou belangrijk zijn en besparen op administratieve werkgeverslasten en kantoorruimte? Zet dan Wendy Works in!
Over mij
Organiseren, regelen en ontzorgen!
Wendy Works is ontstaan vanuit de gedachte om ondernemers en bedrijven te kunnen helpen en ontzorgen op een flexibele manier van werken.
Na mijn HBO-studie Facility Management, HBO+ Personeelszaken en Human Resource Management heb ik jarenlange ervaring opgedaan in grote en kleine organisaties op het gebied van Office Management en HR.
Ik hou van plannen en organiseren. Ik heb graag alles op orde en zorg ervoor dat alles weer structuur heeft en overzichtelijk is. Ik neem graag werkzaamheden uit handen en wordt er gelukkig van als ondernemers/ klanten het gevoel krijgen dat ze zaken uit handen kunnen geven en weten dat het gewoon geregeld wordt.
Mijn vrije tijd besteed ik met mijn gezin en vrienden. Ik hou van reizen en nieuwe plekken ontdekken.
Wil je meer weten over mij en mijn diensten?
Aarzel niet om contact op te nemen.
Vroeger werd al gezegd
De spin in het web was geboren!
Diensten
Office Support
- Plannen en coördineren events en trainingen
- Organiseren (team) uitjes
- Regelen van geschenken
- Boeken van reizen
- Correspondentie uitwerken
- Opstellen facturen en offertes
- Werkinstructies (her)schrijven
- Agendabeheer
- Klantcontact
- Mailboxbeheer
- (Contract) Administratie
- Inkoop en voorraadbeheer kantoorartikelen
HR Support
- Werving en selectie
- Beheren van personeelsdossiers
- Administratieve taken
- Personeels- en salarisadministratie
- Contracten en brieven opstellen
- Beheer van verzuim en arbeidsongeschiktheid
Project Ondersteuning
- Opmaken/huisstijl-proof maken en opleveren van projectdocumenten
- Agendabeheer
- Voorbereiden van voortgangsrapportages
- Bijhouden en najagen van de projectplanning
- Projectadministratie
- Verbeteren van processen
Heb je nog andere taken die moeten gebeuren? Laat het mij weten en neem contact op!
Tarieven
Leuk dat je interesse hebt!
Laten we samen kijken waar ik jou mee kan helpen en welke ondersteuning jij nodig hebt!
- We starten altijd met een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek!
- We bespreken wat je nodig hebt en hoeveel tijd de werkzaamheden in beslag zullen nemen.
- Op basis daarvan kijken we naar de gewenste inzet qua tarief voor eventueel losse uren of voor een pakket op basis van een vast aantal uren per week.
Losse uren
- 60 euro per uur excl. btw
- Vanaf 1 uur per week
- Op basis van beschikbaarheid (flexibel)
Pakket per week
- 55 euro per uur excl. btw
- Vanaf 8 uur per week
Interim
- Tarief in overleg
Let’s get started!
Voordelen
Alle voordelen op een rij voor jou
Work-Life / Focus – Besteed een aantal taken uit en ervaar minder werkdruk waardoor er tijd vrij komt om jouw uren te richten op jouw business voor meer omzet of wat meer vrijetijd voor jezelf.
Wendbaar / Flexibiliteit – Vrijheid in de afname van uren. Beschikbaarheid en uren stemmen we samen af net als de werkplek, vanuit huis of toch deels op kantoor, alles is bespreekbaar.
Winst / Financieel – Geen extra personeelskosten en administratie zoals pensioenkosten, sociale lasten, vakantiedagen, loonadministratie en ziekte.
Fun – Doe de dingen die jij leuk vindt en besteed de rest uit aan mij!
Contact
wendy@wendyworks.nl
06-48255271
www.wendyworks.nl
KvK:
BTW:
IBAN:
Wendy@Wendyworks.nl
06-48255271
www.WendyWorks.nl
KvK: ########
BTW: ########
IBAN: ########